2014年9月3日 星期三

【周永恆RUBY】 香討對話圖



http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=23350218&extra=&authorid=5417682&page=1


#1
初黎報到,今年24歲

身高163CM,三圍是33C 24 35

我男朋友只從睇左引人入性之後
成日都變態我~。~
一年前都仲好抗拒口交既我
竟然走去買制服,玩SM,打野戰,最近仲玩埋露出
好驚呀!!!
(今日仲唔比我戴BRA同著底底出街,我出左門一陣間已經唔係好掂啦
太刺激啦~粒LIN LIN突起晒,下面出晒淫淫的水水了即刻返家。。。插入來
仲有。。。。男友想我玩3P。。。但我未READY好(驚!)
佢就係成日係到睇大家D故事搞到好想玩(最衰都係你地HEHE)

不過我男友搞到我依傢成日都想要
佢話我好似AV,特別因為識噴水

同大家SAY個HI先,下次分享我的故事

#2
今日件衫一拉低就咁啦

我用公司既label 紙貼左自己名費時比人話我流~~


#3
我男朋友要調教我既課程裡面要得挑逗晒你地
幻想將來同你地一齊出黎大戰
點算好丫?你地放工未丫?


#4
我地去左九龍區k房呀⋯好緊張呀!!
第一次係k房搞野~因為著t back 關係,裙又短,一坐就坐濕左張梳化,真係唔好意思喇!
#5
緊係有啦,我一路上論壇同緊你地傾計
一路比佢推緊,推推下我慢慢慢慢咁坐落佢到
用pat pat ga肉再夾實佢跪地,就係一下
佢就忍唔住即刻勁大力起晒勁咁推我
我想講⋯⋯⋯⋯⋯⋯好正(嘻嘻)
已經係今日搞既第三次野啦

沒有留言:

張貼留言